Παρασκευή

Ορισμοί

Τα πεύκα είναι άνθρωποι Οι άνθρωποι είναι άμμος Το παρίσι είναι το νησί που το σκάνε οι νύφες κι μάγισσες λίγο πριν τις κάψουν Τα χέρια μου είναι η φωνή πνευμάτων μυθικών προσώπων Οι τσιγγάνοι είναι εδώ Οι τσιγγάνοι είναι παντού Οι κριτικοί κι οι πιάτσες είναι ότι συχαίνομαι περισσότερο Κι είμαι αρκετά καλά να μην είμαι ότι σιχαίνομαι Οι γλυκοπατάτες ζεσταίνουν την ατμόσφαιρα Η τρέλα είναι ο μήνας του μέλιτος του σαλτιμπάγκου Η φιλοσοφία είναι δικτατορία που αρνούμαι Οι άγκυρες είναι ορισμοί όπως οι παραπάνω Η τέχνη είναι το φαινόμενο της λύτρωσης Όμως τα φαινόμενα απατούν Το παρελθόν είναι ένα κουτί με υπέροχες αμαρτίες που ‘χαν τραγικό τέλος Το τώρα είναι δίκοπο μαχαίρι Το αύριο είναι η άλλη όψη του τώρα Εγώ ; άσε με εμένα πολύ αέρα πήραμε Και τα ναρκωτικά που παίρνω ; Τα φτιάχνω μόνος μου σαν γνήσιος φυσιοδίφης και δεν ξέρει ποτέ κανείς τίποτα Εσύ ; εσύ είσαι το άγνωστο Η διπλή μετενσάρκωση του αγγελικού μου αγγίγματος Να γεννηθώ ή να πεθάνω Να γεννηθώ ή να πεθάνω Αν γεννηθώ τα πεύκα είναι άνθρωποι Αν πεθάνω οι τσιγγάνοι είναι παντού Χριστέ μου Κρίσνα Ολύμπιοι Αντιγόνη Όλοι εσείς Όλοι εσείς τι ; τι ; Tέτοια αντίληψη Οι τσιγγάνοι είναι παντού Τα πεύκα είναι άνθρωποι

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

euxaristo.san kati thio stin atmosfera.euxaristo pou sozeis xoris na ksereis mikra komatia tis psixis mou.

genna είπε...

να γεννηθείς, πάλι και πάλι.....

φιλιά, τρείς!!!

Helga είπε...

monsiuer, h vlakeia einai anikiti! H uperseinhditotita einai katara:) Syggroyseis suggrouseis averta mesa sou! ante na vreis plaisio na piasteis.. limani na hremiseis. Tha sou pw omws kati, antexeis, antexeis, kai tha antexeis. Isws o proorismos sou einai aftos.. na adilamvanese th vlakeia kai na antexeis..na prospa8eis synexws na vreis hremia, na psixanagkazese sto na elpizeis eksw apo sena,kai as se vazei se apanwta flirt me thn aftokatastrofi sou olo aftο :) De ftais esy p vlepeis sixna polloys "tsigganous",de ftais esy an den se empnefsan. Giati eimai sigourh pws stin arxi..hsoun k en8ousiasmenos, kai ta evlepes ola pefka.. :) Exeis kalh antilhpsh kai se vazei se diskolies.. alla antexeis
se filw